Krajem iduće ili početkom 2010. godine na tržište će doći novi pripadnik "stajliš“ skupine malenih gradskih automobila, a radi se o Fiatovoj reinkarnaciji legendarnog Topolina (talijanski za "mali miš“) koji je žario i palio europskim prometnicama između 1937. i 1955. godine, a prodan je u više od pola milijuna primjeraka. Zanimljiv detalj oko novog, modernog Toplina je da će se, izvjesno je, proizvoditi u susjednoj Srbiji, u pogonu posrnule Zastave u koju Fiat ulaže znatna sredstva za modernizaciju. Govori se o iznosu od 400 milijuna eura, a talijanski proizvođač automobila planira proizvodnju od 200.000 komada Topolina iz Srbije.
Inače, Topolino će biti osjetno manji od već minijaturnog Fiata 500 i glavni konkurenti bit će mu ultra-mini modeli poput Peugeota 107, Citroena C1, Toyote Aygo i najavljenog IQ-a, ali i dvosjeda Smarta. Za naklonost kupaca maleni će se Talijan iz Srbije boriti šarmom, stilom i dizajnom dopadljivom, prije svega, ženskom oku, a zanimljiva retro rješenja primjenjena su i na dio tehnike. Tako su procurile informacije iz Fiata koje govore o pogonu najmanjeg modela. Naime, priča se o pogonu malenim dvocilindarskim benzinskim motorom smještenim ispod poklopca pod kojim se kod moderne konkurencije nalazi prtljažnik. Nekarakteristično za male automobile u moderno doba, motor će pokretati stražnje kotače tri metra dugog Topolina koji će, usprkos malim dimenzijama, imati četiri sjedala. Prvi testni primjerci novog Topolina već su u fazi intenzivnog testiranja čime je Fiat odaslao poruku konkurenciji o ozbiljnim očekivanjima od najnovijeg gradskog mališana za kojeg se nadaju da će Fiat izvući iz višegodišnje financijske krize te vratiti Fiatu ugled kvalitetnog proizvođača.
Janko
Inače, Topolino će biti osjetno manji od već minijaturnog Fiata 500 i glavni konkurenti bit će mu ultra-mini modeli poput Peugeota 107, Citroena C1, Toyote Aygo i najavljenog IQ-a, ali i dvosjeda Smarta. Za naklonost kupaca maleni će se Talijan iz Srbije boriti šarmom, stilom i dizajnom dopadljivom, prije svega, ženskom oku, a zanimljiva retro rješenja primjenjena su i na dio tehnike. Tako su procurile informacije iz Fiata koje govore o pogonu najmanjeg modela. Naime, priča se o pogonu malenim dvocilindarskim benzinskim motorom smještenim ispod poklopca pod kojim se kod moderne konkurencije nalazi prtljažnik. Nekarakteristično za male automobile u moderno doba, motor će pokretati stražnje kotače tri metra dugog Topolina koji će, usprkos malim dimenzijama, imati četiri sjedala. Prvi testni primjerci novog Topolina već su u fazi intenzivnog testiranja čime je Fiat odaslao poruku konkurenciji o ozbiljnim očekivanjima od najnovijeg gradskog mališana za kojeg se nadaju da će Fiat izvući iz višegodišnje financijske krize te vratiti Fiatu ugled kvalitetnog proizvođača.
Janko
17.10.2008. u 15:43 •
2 Komentara •
Print •
#