Nissan 370ZNissanova ofenziva na području sportskih automobila, nakon GT-Ra, nastavlja se nasljednikom modela 350Z predstavljenog 2003. godine. Mlađi brat 350-ice dobio je ime 370Z, a upravo brojčani dio imena odaje najveću razliku sportskog dvosjeda u odnosu na mlađeg brata. Naime, 3,5 litreni V6 motor narastao je na 3,7 litara, a s porastom kubikaže i snaga je skočila na impresivnih 330 "konja“. Dizajnerska evolucija nije revolucionarna, ali prati trendove i prenosi određene dizajnerske komponente sa GT-Ra koji je sjajno prihvaćen na tržištima gdje je prodaja krenula.
Dok se iz generacije u generaciju automobili u gotovo svim klasama povećavaju, nasljednik 350Z-a nešto je kraći od starijeg brata. Stabilnost pri velikim brzinama i u oštrim zavojima trebala bi biti još bolja nego kod prethodnika, a nešto kompaktnije dimenzije prednost su kod probijanja u gradskim gužvama. Iako još nije potvrđeno, priča se o opcionalnoj ugradnji sedmerostupanjskog mjenjača s dvostrukim kvačilom kod kojeg se promjena brzina odvija bez pauze u prenošenju snage na podlogu. Također, kako bi japanska jurilica zadovoljila i najzahtjevnije, u ponudi bi se mogao naći i 4,5 litreni V8 benzinac, a sve to kako bi Nissanov dvosjed zasjeo na sam vrh klase.

Nissan 370Z

Možda i najveća novost krije se u unutrašnjosti koja je potpuno nova i prema prvim fotografijama djeluje svježe i kvalitetno. Kožom presvučena sportska sjedala i obloge vrata te volan i ručica mjenjača daju dozu profinjenosti dok veliki pokazivač broja okretaja dominira prostorom ispred volana. Središnja konzola obilježena je velikim ekranom navigacijskog uređaja i multimedijalnih dodataka, a o svoj sili elektronskih pomagala i opreme ne treba niti trošiti riječi. Valja tek naglasiti kako se već priprema i "roadster" izvedba japanskog dvosjeda za sve koji vole osjetiti vjetar u kosi.
Janko
09.11.2008. u 23:24 • 2 KomentaraPrint#