Lancia DeltaLancia Delta ime je koje će kod starijih čitatelja probuditi sjećanje na vozilo kockastog oblika, nastalo kako bi Lancia imala predstavnika u srednjoj klasi automobila, kojom je tada vladao Volkswagen Golf. Sada već davne 1979. godine nitko nije niti sanjao da će taj automobil, u svojoj trkaćoj inačici, osvojiti šest svjetskih konstruktorskih i pet pet svjetskih vozačkih naslova u reli natjecanjima, što je i danas nedostignut uspjeh. Danas, devet godina nakon prestanka proizvodnje posljednje serije, Lancia "baca u vatru" svoj novi model Delte.

Lancia Delta
Kada se pogleda nova Lancia Delta, odmah je jasno da ima potpuno drugačiju "filozofiju" i cilja na drugačija skupina kupaca. Prvo što privlači pažnju je činjenica da dizajnom odskače od bilo kojeg automobila na tržištu - najupečatljiviji je prednji kraj vozila s upadljivom i poprilično velikom kromiranom maskom te svjetla bademastog oblika, ispod kojih se nalaze pozicijska svjetla s LED-diodama koje svakako podižu cjelokupan dojam na višu razinu. Bočna linija vozila zanimljiva je kombinacija elegancije i sporta s naglašenom oštrom linijom i staklima, koja se sužavaju prema kraju kao da pripremaju na stražnji kraj vozila s velikim zaobljenim staklom, koje pomalo podsjeća na karavane, ali daleko od toga da je nedopadljiv. Stražnja svjetla koriste LED-diode, čime Delta dobiva plus u pasivnoj sigurnosti.

Lancia Delta - unutrašnjostUntrašnjost Lancije već je niz godina nešto što se svakome mora sviđati, pa je tako i u ovom automobilu. Korišteni su materijali dobre kvalitete, a kada se sjedne u vozilo, sve je jednostavno i na svome mjestu. Druga stvar koja privlači pažnju i oduševljava je količina prostora koja se nudi u kabini i prtljažniku. Tomu svakako pridonosi međuosovinski razmak od 270 centimetara te dužina od impozantnih 452 centimetra.

Lancia DeltaŠto se tiče pogonskih motora, postoje benzinski i tri dizela. Lancia ponudu započinje u osnovnom modelu s 1,4 T-jet motorske snage, 120 ili 150 konjskih snaga u jačoj izvedbi, a oba su opremljena šest-brzinskim mjenjačima. Svi dizel motori nove su generacije, a prvi u ponudi je 1,6 M-JTD motor s 120 KS, preko 2,0 motora sa 165 KS, a "špica" je vrhunski 1,9 M-JTD Twin Turbo sa zapanjujućih 190 konjskih snaga i 400 NM okretnog momenta.
Hoće li vam se svidjeti ovaj automobil je stvar osobnog ukusa , ali činjenica je da ćete se za novom Lanciom Deltom zasigurno okrenuti kada ju ugledate na cesti.
Kokanidja
28.11.2008. u 21:57 • 6 KomentaraPrint#